Resultats de la cerca
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
Les violències que no es veuen. Reimaginar l'espai públic
Desmuntarem els mites i tòpics de l'experiència femenina als espais públics que veiem al cinema i a les sèries.
Snorkel a les illes Medes
Com un peix a l'aigua! Esport i interpretació del medi amb aquesta activitat que ens submergeix de ple a l'ecosistema de les illes Medes.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
LA NAVEGACIÓ: INTRODUCCIÓ A LA CARTA NÀUTICA
En aquesta activitat, l'alumnat aprendrà a orientar-se amb l'ús de la carta nàutica i l'aplicació de coneixements matemàtics.
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Folkids (versió escoles)
Companyia amb més de 40 anys d'història i punt de referència de la majoria de grups i animadors actuals.Mostrant 1-10 de 2.250 elements.