Resultats de la cerca
Taller "El proper" pastisseria educativa
Descobrint sabors, textures i aromes. Taller de sensibilització per infants, famílies i/o centres educatius per explorar sabors, textures i aromes amb els ulls tancats.
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
CURSOS PER A DOCENTS
Formació reconeguda pel Departament d'Ensenyament per a docents de Primària i Secundària que vulguin aprofundir en Comunicació Audiovisual i Arts Escèniques.
Fem un llibre animat. Descobrim l'origen del cinema
Descobrim l'origen del cinema
Temps de Renaixement | Museu del Renaixement
Visita guiada al Museu del Renaixement centrada en la història dels Requesens, l’art renaixentista i la vida quotidiana al segle XVI, oferint una visió transversal de l’exposició.
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Va de colors...fem una colorteca!
Els alumnes treballen amb els colors primaris i secundaris i aprenen com s’apliquen als teixits.
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Mostrant 1-10 de 2.261 elements.