Resultats de la cerca
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Construïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
Carnestoltes a Can Pidelaserra
A Can Pidelaserra. busquem entre les gallines, allà trobarem els ous, farem una truita gegant. Després d´un taller de maquillatge, dins el Bosc trobarem el Rei Carnestoltes, festa i xerinola per tots.
Creació de paisatge sonor (Girona)
El so com a identitat cultural i social
Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.
Visita al taller de Katakrak
Imaginem, construïm i juguem: una mirada creativa al nostre entorn Coneixereu un taller creatiu, jugareu amb les nostres instal·lacions i creareu els vostres propis artilugis.!
Taller de robòtica per educació infantil i cicle inicial
Descoberta món de la robòtica i com poder aplicar-la.Hipstory dels Brodas Bros
Espectacle dinàmic i participatiu que recorre la història del hip-hop amb ball, música i humor. Una experiència educativa i vibrant que connecta amb el públic i encomana ganes de ballar.
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
CONVIVÈNCIA POSITIVA "Per aprendre a viure"
Conviure és relacionar-se amb un mateix, amb els altres i amb l’entorn. La convivència positiva es construeix amb relaciones sanes; amb respecte, amb l’acceptació de les diferències i la igualtat
Mostrant 1-10 de 2.250 elements.