Resultats de la cerca
El desconegut món del plàncton oceànic (Lleida)
Com el podem conèixer i què representa per a l'ecosistema
Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
L'autòmat pintor
Has sentit mai a parlar dels autòmats? Podries construir-ne un amb materials quotidians? Crearem el nostre autòmat pintor, que funcionarà gràcies a un circuit elèctric que construirem.
El conte de la lletera
Les cançons i la participació. Espectacle molt interactiu.Escuelas creativas. Un viaje hacia el cambio educativo (Fundación Telefónica)
Publicación que resume el Proyecto Escuelas Creativas, llevado a cabo por Fundación Telefónica y Ferran Adrià en 17 centros educativos de toda España.
Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.PALLASSOS: EL SHOW DELS 3/4 DE 15
Creem els nostres espectacles de pallassos amb molta cura i sensibilitat per aconseguir la vostra implicació, estimat públic, perquè gaudiu i us sentiu partícips de l’espectacle.
Mostrant 1-10 de 2.246 elements.