Resultats de la cerca
First Round - Teatre Feminista
Las Fritas treballem des del teatre social, ja que l’entenem com una eina d’expressió i transformació, com un espai de desenvolupament individual i comú.
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.MAL DE CLOSCA
La tortuga Joan té mal de closca, però... qui no té por d'anar al metge?
Qui pot passar una frontera? (Girona)
Videojocs per pensar el món
Escapades per escoles i instituts a Espot
Espot és una estació familiar i tranquil·la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysTaller arqueologia: Resseguint el batec de les pedres.
Taller d'arqueologia.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.