Resultats de la cerca
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
Un musical de pel·lícula (Barcelona)
Una història per reviure grans cançons de pel·lícules musicals
Activitat Ipad Ral·li
La utilització del iPad com a element principal del joc permet una activitat original amb forta càrrega tecnològica L'app disposa de moltes d'opcions per aconseguir que els alumnes es diverteixin
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?LaborEUSS: Orientació preuniversitària, enginyeries industrials
L'EUSS organitza activitats d'orientació preuniversitària per batxillerat i CFGS amb l'objectiu d'apropar l'alumnat al món de l'enginyeria i ajudar-lo en l'elecció dels estudis universitaris.
Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals
Descobreix els secrets dels llibres medievals amb "Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals". I al taller fareu un dietari de l'aula, on cada pàgina serà una obra d'art.
A les teves mans! Dels oficis tradicionals a l'economia circular
A través d'aquesta activitat coneixerem els oficis d’ahir i pensarem com poden contribuir a l’economia circular de demà.
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Mostrant 1-10 de 2.177 elements.