Resultats de la cerca
El volcanet d'Olot
Activitat per descobrir de manera lúdica com és, com s'ha format el volcà del Montsacopa i conèixer el que l'envolta.
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
A LA CERCA DE BALISES
Joc en el que a partir de la correcta interpretació d’un mapa haurem de localitzar amb el menor temps possible una sèrie de punts que tindre senyalitzats.
DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsTALLER DE PERCUSSIÓ AMB EL CAJÓN
Taller molt dinàmic en el que descobrirem com sona i com es toca el Cajón. Aprendrem a col·locar el cos i mans correctament, coordinarem, ens sincronitzarem els uns amb els altres, i a tocaaaar!!!
Taller de Pa Artesà amb Forn de Llenya Mòbil
Som Forners Artesans Tradicionals. Mantenint i Ensenyant Ofici. Recuperant la Qualitat. Treballem els àmbits de Coneixement del Medi i l’Artístic.
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Mostrant 1-10 de 2.200 elements.