Resultats de la cerca
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
L'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
La diversitat de la ment humana (Barcelona)
Mary and Max: Cinema i debat amb la neurocientífica Maria J. Portella
MESTRES I ALUMNES, AMB UNA MIRADA EMPÀTICA!
“Activitat especial per ajudar a la convivència entre alumnes i mestres”
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Dormir amb taurons per a tota la classe
Una oportunitat única d’estar una nit junts tota la classe dormint amb els taurons i participar en tallers, jocs de nit i descobertes que convertiran l’alumnat en veritables coneixedors dels taurons.
L'amagatall de l'esquirol
L'activitat és estil joc de pistes on descobrirem elements del bosc tot seguint els amics de l'esquirol que viuen al bosc de Cases Blanques.
Colònies a la tardor
Descobriu la màgia de la tardor a les nostres cases de colònies, on la diversió i l'aprenentatge van de la mà
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.