Resultats de la cerca
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Sexualitats | consentides, desitjades i plaents
El projecte Sexualitats | consentides, desitjades i plaents és un projecte de tallers per reflexionar sobre la violència sexual a partir del debat i l’expressió teatral i corporal.
L'escola que volem
Xiula torna amb un concert teatralitzat per posar ordre al desgavell escolar. Música, humor i valors per parlar de créixer, conviure i estimar en un espectacle tan esbojarrat com necessari.
El flautista d'Hamelín
Espectacle de teatre d'ombres que sembla cinema en viu i en directe. Amb el moviment combinat de les llums i altres elements aconsegueixen diferents plans, profunditats, tràvelings i transicions.
VISIÓ ROMÀNICA + CAMPANAR CATEDRAL
Una visita guiada exclusiva per fer un viatge 1.000 anys enrere seguint la petjada d’Oliba i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya.
Planetari i Tallers a l'Escola. Preparem el curs 2025-26
A Explora360 apropem la ciència i l’astronomia al vostre centre educatiu amb tallers participatius i un planetari immersiu que traslladem i muntem al vostre espai.
Fred, fred
Experiències que et deixaran glaçat
Veus i ritmes del món (Lleida)
Un taller per explorar la música folklòrica
Cosmètica natural
Aprèn a fer cosmètica natural com sabó i bàlsam labial! Cada participant es porta a casa el seu producte i contribueix a la sostenibilitat.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Mostrant 1-10 de 2.216 elements.