Resultats de la cerca
Què volem transmetre a través dels nostres perfils digitals?
L'objectiu de l'activitat és prendre consciència i actuar amb coherencia a través de les pantalles. En aquesta ocasió es treballa la imatge personal, l'autoestima, la influència dels referents digital
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
El món de les llavors
Conèixer les llavors, diferents tipus, com són per dins, com viatgen i com germinen.
Descobrim l’Aiguamoll de la Bòbila
Visita guiada a la zona humida de la Bòbila de Santpedor.
El corrent elèctric i els seus efectes
A través de l'experimentació, els nois i les noies descobriran les propietats de l'electricitat i el magnetisme
Ruta del Rec Major
Segueix el Rec Major i la seva estreta relació amb la història de Banyoles.
Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps
Al llarg de recorregut, visitarem diferents habitatges de la història i coneixerem la gent que hi vivia. Experimenta com vivia la gent d’altres èpoques, mira com eren les seves cases.
Taller: Maquetes 3D
Fem maquetes en 3D i a partir de l’experimentació, la creativitat i l’època de l’any utlitzant la llengua anglesaVISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.Mostrant 1-10 de 2.216 elements.