Resultats de la cerca
BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
Discover the River Ter
How about learning about the River Ter in English?
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
Descobrint la mineria a Súria
Recorregut pel Centre d’Interpretació del Museu de la Mineria, de la mà d’un guia que acompanyarà els visitants explicant i aportant aspectes tècnics i emocionals del treball a la mina.
Observatori d'ocells de les ribes del Ter
Sortida d’entorn fluvial per observar ocells ardeids
L'aventura d'en Bel
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua...), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
Tortuguetes - ODS: Vida submarina
Construïm un joc de portar tortuguetes nounades des dels seus ous fins a la mar. El jugador ha de prémer la tecla associada a cada tortugueta el més ràpid possible per a moure-la cap endavant.
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.