Resultats de la cerca
PercUt! El cos com a instrument (taller + espectacle participatiu)
Pugeu a l'escenari del gran Teatre Condal per ballar les coreografies de percussió corporal que preparareu amb l'Anna Llombart i en Santi Serratosa al vostre propi centre!
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Symphony. CaixaForum Barcelona
Un viatge virtual al cor de la música
Interpretació poètica (Barcelona)
El cos i la paraula
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,Missió GIPIU
La Gran Indústria de Processats i Ultraprocessats amenaça la salut del Planeta i de les persones. Caldrà aconseguir aïllar els aliments que fan emmalaltir-nos i així salvar-nos a tots i totes.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.