Resultats de la cerca
El món de les llavors
Conèixer les llavors, diferents tipus, com són per dins, com viatgen i com germinen.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,Sentir, pensar... Interpretar! (Girona)
Jocs i tècniques teatrals per produir idees
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.
Un món de contes
Parlem de diversitat lingüística i del gènere del conte mitjançant la lectura i interpretació de contes en català i en francès.
CONCURS FOTOGRÀFIC "Expressar-se amb imatges"
Activitat d'Educació Emocional per "observar-se a un/a mateix/a, escoltar-se, sentir les emocions, expressar-les, comunicar-se, compartir, cooperar,... per cohesionar el grup"
Cada matí compta!
Taller participatiu per promoure bons hàbits saludables
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.