Resultats de la cerca
STEM en risc?
En aquesta activitat aprofundirem en els riscos naturals derivats dels processos geològics interns i de l’impacte que tenen en l’activitat humana.
Tresors de l'art gòtic: l'Arqueta de Sant Martirià i el Retaule de Santa Maria de l'Escala
Descobreix l'art gòtic a través de dues peces emblemàtiques del Pla de l'Estany.
Un viatge mar enllà
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
MÓN SANT BENET: Correfogons
Taller concurs que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
Històries de l’art des de Barcelona. Projecte d’art del MACBA a l’Institut
Aquest programa proposa noves perspectives sobre allò que el discurs normalitzat de la història de l’art ha soterrat o que directament ha obviat.
MÓN SANT BENET: Pedra sobre pedra
Taller participatiu per conèixer els estils artístics medievals
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaRuta Josep Pla a Ullastret
Veniu a gaudir de paisatge, literatura i la ciutat ibèrica d'Ullastret.III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Aula UPF: conferències i tallers al teu institut
Conferències i tallers als instituts per apropar la UPF, oferint a l’alumnat de primer i segon de batxillerat una oportunitat única d’apropar-se al coneixement universitari sense sortir de l'institut.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.