Resultats de la cerca
Ecologia de les fagedes
Activitat per a conèixer la diversitat d'ambients naturals de la zona volcànica de la Garrotxa i aprendre la metodologia per a realitzar un inventari ecològic i forestal.
A la recerca de la deessa (Tarragona)
Conferència amb Núria Roselló on l’alumnat es converteix en detectiu del passat per identificar troballes arqueològiques reals. Una experiència viva entre ciència i espectacle!
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysVols renaturalitzar el pati de la teva escola en un sol dia? Feu-ho construint junts alumnes i docents una cabana.
En el nostre emocionant taller de construcció de cabanes, portem l'educació a l'aire lliure i et convidem a explorar l'entorn natural d'una manera completament única. Amb un enfocament en la sostenibi
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Superherois, antiherois, heroïnes i lluitadores (Girona)
Visita temàtica a "Còmic"
BALLANT'ESPRIU
Sinera, "Arenys" al revés, vista també al revés, pels ulls d'un infant. L'aigua, la sorra, les xarxes, el xiprés, les velles, els llençols al vent i la mort. Una proposta de dansa visual i tendre.
ELS GRUMETS DEL CAPITÀ SILVER: UN VIATGE PER LA LITERATURA DE JOSEP VALLVERDÚ
El senyor Alfons Seguin és un bibliotecari que devora els llibres: adora la literatura infantil I JUVENIL. Té males puces, mal humor, però en el fons, és encantador amb aquells que estimen els llibres
LA FÀBRICA ASLAND
Les restes de la Fàbrica Asland posen de manifest l’espectacularitat d’un dels conjunts fabrils més increïbles de la industrialització catalana i enmig d’un singular entorn natural.
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.