Resultats de la cerca
Fum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.
Visita guiada: Els invents i els inventors de la Farinera
Una nova manera pels alumnes de conèixer la fàbrica de farines i entendre com la combinació de coneixement, eines i tècniques pot ajudar a millorar el món.
Planetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
CONSTRUIM OBJECTES DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
L’Estudi de Fusteria del Poble Espanyol us ofereix la possibilitat de construir una titella per jugar!
Cinema i debat: El gran día (Tarragona)
Un documental per debatre sobre educació
VOLCANS AMB MÀGIA (Colònies)
VOLCANS AMB MÀGIA, són unes colònies atípiques pel seu format únic, on es barreja el vulcanisme i la màgia en una mateixa estada.HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu un gran concert juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país, per cantar les aventures de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor de la natura!
Fem teatre d'ombres
A través de la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, es donen a conèixer les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció.
ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.