Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

L’os bru, el tresor del Pirineu

L’activitat està pensada per a que l’alumnat reflexioni sobre la conservació d’una espècie amenaçada com és l’os bru al Pirineu, així com destacar la seva importància per l'ecosistema en què viu.

Explorem la Garrotxa

L’activitat, tipus 'Escape room', té com a objectiu donar a conèixer el patrimoni natural, paisatgístic i cultural de la Garrotxa i reflexionar sobre la importància de preservar-lo.

MNACTEC El vapor

Visita guiada als espais de producció de l’energia del vapor: les carboneres, les calderes, la xemeneia i la màquina de vapor

Fum, màquines i acció

En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.