Resultats de la cerca
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysGRANJA DE VAQUES LLETERES
Som una granja en actiu, el negoci és la llet de vaca. Com a granja i masia som autosuficients i els guies de la visita som pagesos. El dia que hi ha una escola no n'hi ha cap altre.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockConstruïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
Investiga la vacuna del VIH (Tarragona)
Taller d'investigació biomèdica
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.