Resultats de la cerca
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
Visita Cúpula i Casa Pratdesaba de Vic
La Casa Pratdesaba és la casa del S.XIX on el temps es va aturar. Visita les seves estances (salons, alcobes, jardi...) igual que estaven al segle passat. Visita també la cúpula i el telescopi.
Sentir, pensar... Interpretar! (Barcelona)
Jocs i tècniques teatrals per produir idees
Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials
Decoració reciclada
Descobreix com fer manualitats creatives amb material reutilitzat per Nadal, Castanyada o Sant Jordi. Crea decoracions úniques mentre aprens sobre sostenibilitat!
Taller d'Astronàutica amb astroxperiences.com
Un dia vam mirar les estrelles i ens vam proposar arribar-hi. Amb aquest taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat, sabràs com la humanitat ho ha aconseguit
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció; resta recollida amb el contenidor gris.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.