Resultats de la cerca
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesL’aventura de l'Atlàntic
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
QUÈ ÉS UN VAIXELL?
Què és un vaixell? Per què sura? Pel seu material de construcció? O per la seva forma? I com avança? Amb rems, amb veles o amb motor? Descobreix la resposta a aquestes preguntes!
Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Un dia a Pagès, a la granja Mas la Coromina - ATO natura
Visita a una granja ramadera, Mas la Coromina - ECO ATO, on cada visita s'adaptada als cicles escolars per aprendre els cicles del camp, de la vaca, de la llet i des productes que se'n deriven.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOTallers de prevenció de violències masclistes
Tallers psicoeducatius i vivencials de: - Prevenció dels diferents tipus de violència masclista - Educació sexual - Consentiment i límits - Autoconcepte
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.