Resultats de la cerca
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
L'energia (Barcelona)
Experiments per saber què és i com es transforma
MÓN SANT BENET: Pedra sobre pedra
Taller participatiu per conèixer els estils artístics medievals
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Bon Profit!
Espectacle de teatre i titelles per aprendre a menjar sa, conèixer les propietats de les verdures i el cicle dels vegetals; dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Aula UPF: conferències i tallers al teu institut
Conferències i tallers als instituts per apropar la UPF, oferint a l’alumnat de primer i segon de batxillerat una oportunitat única d’apropar-se al coneixement universitari sense sortir de l'institut.
Al Bosc amb els Cinc Sentits
Posarem a treballar tots els cinc sentits per experimentar la natura que ens envolta des de tots els angles.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Un món de llengües
Conferència amena sobre la diversitat lingüística i la situació del català
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.