Resultats de la cerca
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysVAIXELL A LA VISTA!
Activitat que permet a l'alumnat conèixer els diferents materials de propulsió i materials de construcció dels vaixells, complementada amb una experimentació per entendre la seva flotabilitat.
Mini joc amb Scratch: Ocell
Programem una versió simplificada del conegut joc “Flappy Bird”, on l'ocell protagonista ha d'esquivar columnes per seguir avançant
Observatori d'ocells de les ribes del Ter
Sortida d’entorn fluvial per observar ocells ardeids
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Hamelí, el conte
Sovint veiem una cosa i en realitat és una altra, moltes vegades els objectes oculten secrets i moltes altres, són les persones les que oculten aquests secrets.
Escape Room “Rescat a la Lluna”
Treballa en equip i recupera les mostres
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.COLÒNIES ESCOLARS: AVENTURA
Aquesta activitat dedicada a nens i nenes a partir de 10 anys proposa el repte de superació d’un circuit de bosc vertical i una baixada de ràpel enmig del bosc de Mas Pagès.
TALLER MORT A LA XARXA SOCIAL
- Taller sobre xarxes socials - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.