Resultats de la cerca
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
MÓN SANT BENET: De l'hort al plat
Taller de cuina a l’Hort d’Aprendre
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Unes altres maneres de veure i mirar
Roques i minerals sota la lupa
En aquesta activitat viatjarem a l’interior de la Terra per conèixer-ne la composició i descobrirem, per mitjà de l’experimentació, com són les roques que formen la geosfera.
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
FEM DE TERRISSAIRES AL POBLE ESPANYOL
Aquest any inaugurem un Forn de ceràmica. Els alumnes coneixeran aquest ofici i descobriran com funciona un torn. Després amb la tècnica del pessic donaran forma a un bol.
Sortida amb raquetes de neu a la Cerdanya
L'activitat de raquetes ens permet arribar a llocs on només es pot accedir caminant durant l'hivern. La zona de la Cerdanya i el Capcir ens ofereix un gran ventall d'excursions.
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàries
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.