Resultats de la cerca
Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.
Descobrim l’Aiguamoll de la Bòbila
Visita guiada a la zona humida de la Bòbila de Santpedor.
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Munyim la Vaca Rajolina a la vostra escola
Anirem a la vostra escola amb la nostra vaca Rajolina perquè els infants puguin experimentar com es muny una vaca, aprendre d’on prové la llet i descobrir els productes que podem obtenir d'ella.
Els insectes (Tarragona)
Taller d’il·lustració científica
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Taller d'Astronomia on t'expliquem Els espectacles del cel amb astroxperiences.com
Descobreix els espectacles màgics del cel en el nostre Taller dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat. Hi ha fenòmens astronòmics que es converteixen en autèntics espectacles
Olimpíada de Geologia de Catalunya
Concurs per animar i implicar els estudiants de batxillerat en el coneixement d’aquesta ciència, tot remarcant la seva importància en el món actual i promocionant el seu progrés i desenvolupament.
TALLER D’ARQUEOLOGIA
Taller d'arqueologia al museu!
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.