Resultats de la cerca
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Un llit damunt del cap. Una coreografia d’exercicis d’atenció. Explorant els espais del MACBA
Obrint un espai de relació amable entre els infants, el museu i tot el que allí hi succeeix, l’activitat vol explorar els espais del MACBA posant èmfasi en la seva arquitectura i els seus recorreguts,
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
Com es fabrica un teixit
Taller on els/les alumnes descobriran la tipologia de fibres que existeixen, els seus orígens i com diferenciar-les
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
Taller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.