Resultats de la cerca
Roques i minerals sota la lupa
En aquesta activitat viatjarem a l’interior de la Terra per conèixer-ne la composició i descobrirem, per mitjà de l’experimentació, com són les roques que formen la geosfera.
Batega amb la ciència
Com ho fan els nutrients i l’oxigen per repartir-se per tot el cos? Què en sabem de l’aparell circulatori? Sabem reconèixer la funció de les diferents parts del cos?
contes darrera dels estels.
Espectacle "Poeticament correcte" de conte contes amb temàtica d’estels per educació infantil i cicle inicial de primària. Animació a la lectura i descobriment de l'astronomia
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Visita dinamitzada: “Talking brains” (Lleida)
Un viatge a l’interior del nostre cervell
Sortida astronomia
Sortida per fer un autèntic viatge a l’espai
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.Audicions Didàctiques a l'Aula i a l'Escenari.
El nostres músics, instrumentistes professionals amb llarga experiència en el món educatiu, visiten les aules, mostrant i sonant els seus instruments, tot explicant-ne les característiques, orígens...
Cromatografia: separant els pigments
Ens iniciarem en aquesta tècnica, molt habitual al laboratori, que permet separar tota mena de mescles en els seus components.
Mostrant 1-10 de 2.214 elements.