Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Gestos (extra)ordinaris (Girona)
La dansa dels moviments quotidians
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
Missió GIPIU
La Gran Indústria de Processats i Ultraprocessats amenaça la salut del Planeta i de les persones. Caldrà aconseguir aïllar els aliments que fan emmalaltir-nos i així salvar-nos a tots i totes.
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en català"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,A la recerca de la deessa (Barcelona)
Conferència amb Núria Roselló on l’alumnat es converteix en detectiu del passat per identificar troballes arqueològiques reals. Una experiència viva entre ciència i espectacle!
Desencriptem el missatge secret
Benvinguts a l'scape room de criptografia! Haurem de treballar conjuntament per desencriptar un munt de missatges que a priori semblen il·legibles, però igual les matemàtiques ens poden ajudar...
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Mostrant 1-10 de 2.214 elements.