Resultats de la cerca
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Visita: entrar en un graner medieval a l’Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l’Esquerda
Visita a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda, un laboratori a l'aire lliure que ens aproparà a l’agricultura i els sistemes d’emmagatzematge en època medieval.
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Taller de Batucada
Taller de percussió rotatiu i molt dinàmic en el que aprendrem ritmes i patrons bàsics del Brasil amb els instruments típics d'una Batucada: Surdos goliats, timbals. caixes, tamburines, agogos, rocars
PALLASSOS: EL SHOW DELS 3/4 DE 15
Creem els nostres espectacles de pallassos amb molta cura i sensibilitat per aconseguir la vostra implicació, estimat públic, perquè gaudiu i us sentiu partícips de l’espectacle.
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Barcelona
Modernisme i modernitat
ESMALT AL FOC: LA NOSTRA ICONA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem la tècnica i els materials per elaborar una peça de joieria esmaltada. Aplicarem el vidre en pols sobre un base metàl·lica que courem a un forn a 800 °C durant 5 minuts.
Mostrant 1-10 de 2.200 elements.