Resultats de la cerca
L'art de modelar
Taller de modelat amb fang en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Siguem llenguaferits!
Taller amè sobre diversitat lingüística i la situació del català
Empúries pista a pista
En aquest joc haureu de resoldre els enigmes i preguntes sobre el jaciment i la cultura grega i romana, amb un temps límit i competint entre ells per descobrir qui sap més sobre el món clàssic!
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
El joc de modelar
Taller de modelat amb plastilina en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.Taller de sorra decorativa i visita guiada a la Cripta Gaudí
L'objectiu del taller és interpretar quins colors intervenen en els vitralls/finestres de la Cripta Gaudí. Sobre un vinil de tall aplicarem sorres de colors segons correspongui.Les sorpreses d'un volcà
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un volcà (el volcà del Puig Astrol) i descobrir-lo a través dels sentits.
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Unes altres maneres de veure i mirar
El castell de Montesquiu | L’escut perdut (Educació infantil)
Un breu recorregut per les estances del Castell a la recerca de l’escut perdut dels Besora, amb un taller d’escuts per tancar l’activitat.
Mostrant 1-10 de 2.175 elements.