Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
Aigua per a tot i per a tothom
L' activitat telemàtica "Aigua per a tot i per a tothom" vol donar a conèixer el cicle de l'aigua tot vinculant-ne el cicle natural i el cicle urbà.
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Ruta de descoberta del passat obrer i cooperatiu dels barris de Barcelona: resseguint les passes de Micaela Chalmeta
Ruta pel passat i present cooperatiu i autogestionat de Sants amb perspectiva feminista. Història del cooperativisme i els moviments socials i activisme actuals i contemporanis.
Cada matí compta!
Taller participatiu per promoure bons hàbits saludables
Conreant futur!
Una activitat imprescindible que ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.VIURE A LA VILA MEDIEVAL
Activitat dinamitzada per conèixer el passat medieval. Com devia ser la vida fa 700 anys? Com devien ser els carrers i les cases? I sobretot, com devia ser la gent que hi vivia? Viatgem al passat!
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.