Resultats de la cerca
Team Building KAPLA
Taller de construcció per alumnes de 1er a 4t ESO
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Girona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
MÓN SANT BENET: Correfogons
Taller concurs que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
Estratègies dels éssers vius (Barcelona)
Sobreviure al medi
TALLERS DE PERCUSSIÓ I INSTRUMENTS RECICLATS
Amb Som percussió podeu fer tallers de percussió innovadors i adaptats a qualsevol edat. Fan servir instruments de percussió especials per escoles fets amb materials reciclats
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Un dia actiu al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter
Descobreix el Parc Natural amb dues activitats en un dia.
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Mostrant 1-10 de 2.091 elements.