Resultats de la cerca
Hortolans per un dia
En un recorregut a peu cap a l’hort, descobrirem diverses hortalisses i coneixerem quin sistema segueixen els pagesos de la zona per regar els seus horts.
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysOlimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Lletres pètries. Paraules dites i escrites als murs de la Catedral
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals
Descobreix els secrets dels llibres medievals amb "Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals". I al taller fareu un dietari de l'aula, on cada pàgina serà una obra d'art.
Siguem llenguaferits!
Taller amè sobre diversitat lingüística i la situació del català
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.