Resultats de la cerca
LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
Experiència única amb bicicleta pel Baix Montseny i Montnegre-Corredor
Un matí d'excursió i ruta en bicicleta i a peu, fomentant l'activitat física i la cohesió de grup per la zona natural del Baix Montseny - Montnegre Corredor descobrint l'entorn.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
EMOCIONAT - TALLER INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA DE NATURA / GIMCANA FOTOGRAFICA
L'activitat té la finalitat d'apropar als alumnes al món de la fotografia. Ho farem a través d'una GIMCANA FOTOGRÀFICA en petits equips.RÀFTING DE LLAVORSÍ A SORT. 18KM
Una magnífica activitat de mig dia, plena d'emoció i aventura. Més de 2 hores al riu!
Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africana
La dansa dels animals fantàstics
Primer es fa una visita al Museu d'Art de Girona, on s'aprenen els moviments dels animals amagats a les obres. Després es fa una dansa conjunta, portant màscares que s'hauran fet al taller.
La Castanyada a Can Pidelaserra
Cada animaló té una peça de roba de la Castanyera, ajudem-la a recuperar-la! Després d´una passejadeta pel bosquet trobarem a la Castanyera, ,ens repartirá castanyes i explicarà un conte.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloTALLER D'ENQUADERNACIÓ. TÈCNIQUES BÀSIQUES.TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
Enquadernar és una tècnica amb base artesanal que obre un espai immens per la creativitat. Tècniques bàsiques que us ofereixen gran nombre d'aplicacions pel treball amb alumnes. Enquadernació personal
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.