Resultats de la cerca
Visita al Parc Eòlic de Rubió
Visita guiada a un Parc Eòlic per descobrir com es va construir, com funciona i importància de les energies renovablesLa Castanyada a Can Pidelaserra
Cada animaló té una peça de roba de la Castanyera, ajudem-la a recuperar-la! Després d´una passejadeta pel bosquet trobarem a la Castanyera, ,ens repartirá castanyes i explicarà un conte.
La potabilització al laboratori
L’activitat es desenvolupa en el laboratori, on reproduirem, de forma reduïda, els processos físics i químics més habituals de la potabilització de l’aigua: la cloració, la decantació i la filtració.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
Tàrraco: les matemàtiques i els romans
Durant el recorregut per Tarragona ens aproparem a la cultura romana a través de les matemàtiques d’una forma dinàmica i cooperativa.Visita un Observatori Astronòmic
Podeu venir al nostre observatori de Sabadell perquè els alumnes aprofundeixin en els seus coneixements sobre l'Univers, descobreixin com és un observatori astronòmic i observin un astre.Assertius amb el català
Taller de sensibilitizació envers l'ús del català
Conferències a mida sobre Astronomía i Ciència amb astroxperiences.com
A més dels cursos, tallers i formacions, et convidem a descobrir les nostres conferències divulgatives que et portaran al cor mateix de l’univers.
Mostrant 1-10 de 1.978 elements.