Resultats de la cerca
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Barcelona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
Aprendre a ser: la diversitat religiosa a l'aula
Coneixem la diversitat de l'aula? Per què la Noa no celebra l’aniversari? Com és que el Gursewak no es talla els cabells? Descobrirem què hi ha darrere d'aquests símbols i gaudirem coneixent-nos.
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Cuinem amb la ciència
Quan s’ha de posar la sal quan fem un brou? I quan bullim verdura? Quin fenomen explica el procediment per fer-nos un te? Quina ciència s’amaga darrere el bany maria?
Jornada de Portes Obertes BIOINGENYIERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
L'AVENTURA DE SER TORTUGA MARINA
Activitat destinada per a primària cicle mitjà i superior. (3r, 4t, 5é i 6é)
Visita dinamitzada a "Colors del món" - primària (2n i 3r cicle) i ESO (Tarragona)
Visita per descobrir el món del color a través de fotografies del National Geographic. L’alumnat aprèn a observar, interpretar i entendre els colors des d’una mirada artística i científica.
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
PARTICIPA I GAUDEIX DE LES FESTES MAJORS
Amb amb aquesta visita i a través d'un joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un joc de preguntes i respostes ràpides d'allò més divertit!
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.