Resultats de la cerca
ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"REINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.
Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
Premis Treballs de Recerca - Premis Generals
Premis als treballs de Recerca de caràcter general.
Jornada de Portes Obertes MEDICINA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.