Resultats de la cerca
Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
PercUt! El cos com a instrument (taller + espectacle participatiu)
Pugeu a l'escenari del gran Teatre Condal per ballar les coreografies de percussió corporal que preparareu amb l'Anna Llombart i en Santi Serratosa al vostre propi centre!
Els músics de Bremen
Les cançons o format titelles. Molt propers al alumnes a qui va adreçat.
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Sexualitats | consentides, desitjades i plaents
El projecte Sexualitats | consentides, desitjades i plaents és un projecte de tallers per reflexionar sobre la violència sexual a partir del debat i l’expressió teatral i corporal.
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Globus 2.0 (Barcelona)
Quan un mateix so explica històries molt diferents
LA LLUNA D'EN CALSINA (Museu Deu)
Hi ha un quadre al Museu Deu que no deixa indiferent ni a petits ni a grans.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysMostrant 1-10 de 2.115 elements.