Resultats de la cerca
BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
Itinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Mira com sona. Un joc entre el so i la imatge
En aquest taller ens iniciarem en la dimensió sonora, jugarem a escoltar el nostre entorn i ens fixarem en allò que ens passa desapercebut.
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
TALLERS CREATIUS
Tallers creatius de tot tipus i per a qualsevol ocasió
Taller a l'aula So no és soroll
Diferència entre so i soroll. Diferents fonts de contaminació acústica i nivells de soroll .Efectes de la contaminació acústica.La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
Taller d'electrònica amb Makey Makey: Gamepad
Programem un petit minijoc amb scratch i movem el personatge amb un comandament que construïm nosaltres mateixos!
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.