Resultats de la cerca
Bateria electrònica amb Scratch i makey-makey
La música, la programació, l'electrònica i les manualitats s'uneixen en aquesta divertida activitat STEAM per crear una bateria electrònica que sona de veritat!
ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
L'arqueta de Sant Martirià. Un reliquiari medieval
Coneixerem l'arqueta de Banyoles i la seva història.
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
Vola com els falcons
Què són els falcons? I com fan les seves figures humanes? Descobriu el món dels falcons en un taller en què les figures us faran volar com si fóssiu aus de veritat.
Taller a l'aula Dieta Mediterrània: font de salut
Dieta Mediterrània. Aliments que la conformen, què en aporten, en quines proporcions se n'ha de consumir i quins beneficis n’ obtenim. Piràmide dels aliments.Superem barreres. MIFAS
Itinerari per descobrir les barreres arquitectòniques amb les que es troba una persona amb discapacitat en el seu dia a dia. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.