Resultats de la cerca
AMB EL MÒBIL AL BOSC
Gimcana amb el mòbil i geoposicionament. Treballem les capacitats bàsiques, les tecnologies mòbils, les comunicacions i la posada en comu de diferents tesis.Cuidem casa nostra!
Vols convertir-te en una superhroïna o un superheroi del medi ambient? Ajuda a la Rita, la nostra superheroïna, a separar els residus correctament i convertir-los així en un nou recurs!
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Visita teatralitzada
Els més petits podran gaudir d’una visita divertida i vivencial. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.
Les històries d'en Cabòries
Les divertides trifulques d'un historiador despistat en el museu.
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Maremàquines, un mar de màquines
Aquest taller permet a l’alumnat conèixer alguns sistemes tecnològics de la vida quotidiana aplicats a l’enginyeria naval.
QUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Coneixerem d'una manera interactiva els principals rapinyaires i mamífers com els mustèlids i cànids, entre d'altres. Buscarem les targetes amagades prèviament per classificar-los segons l'alimentació
ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"Mostrant 1-10 de 2.256 elements.