Resultats de la cerca
Visita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
Moda en transició (70's-90's)
Presentació de peces originals i dinàmica de joc de rol sobre els canvis en la moda dels 70's als 90's
VIU I CREIX
Activitat d'introducció a l'Ed Emocional L’activitat vol crear un espai on esclatin emocions i sensacions!!! Participació activa i vivencial. "El facilitador convida als alumnes a obrir un tresor"
Visites Dinamitzades: ESO i Batxillerat
En aquesta visita, a través del mètode pregunta-resposta, es genera un diàleg i una reflexió entorn de l'art contemporani.
Assertius amb el català
Taller de sensibilitizació envers l'ús del català
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments a la zona de l’Era del Castell. Posteriorment es farà un Taller Alimentari de Creps
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.