Resultats de la cerca
Premi Pilarín Bayés. Contes escrits per nens i nenes
Els principals objectius són fomentar la lectura i apropar els llibres als infants, estimular la seva imaginació i fer-los reflexionar i treballar temàtiques al voltant dels valors.El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
FEM LA VOLTA AL MÓN (Museu Deu)
Un viatge per diferents continents i cultures de la mà d'objectes diversos.
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
Visita lliure al Jardí Botànic de Barcelona
La visita al Jardí Botànic de Barcelona us permetrà descobrir la flora de les regions del món amb clima mediterrani. Podeu passejar, mirar o olorar els diferents paisatges del Jardí al llarg de l’any.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
JOCS DE SEMPRE I MAQUILLATGE PER TOTES LES EDATS
Vols una festa diferent? Tenim jocs de sempre, maquillatge, màgia i moltes sorpreses més! Fem festes majors d'escoles, de municipis i festes de fi de curs!
ApS: Missió H2O
L'aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l'escassetat d'aigua potable? El període d'inscripció obre el 3 de juny.
L'energia dels fòssils
Visita temàtica per treballar les energies fòssils: carbó, petroli i gas natural.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.