Resultats de la cerca
Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Els alumnes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.
Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.AMB EL MÒBIL AL BOSC
Gimcana amb el mòbil i geoposicionament. Treballem les capacitats bàsiques, les tecnologies mòbils, les comunicacions i la posada en comu de diferents tesis.PINTEM EL CAGANER A L'ESCOLA
Activitat educativa on deixar fluir la imaginació, on gaudir de la personalització del teu caganer, passar una estona de desconnexió i gaudir creant un dels personatges més mítics de la nostra cultura
PROMESES DE FANG: ELS EXVOTS
Entrarem en contacte amb una part molt concreta de la vida dels ibers: la religió. A partir de la creació d’un petit exvot ens endinsarem en les creences i els rituals ibèrics.
Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
Fritz Haber, cara i creu del nitrogen
Fritz Habe va contribuir a la fabricació a gran escala d'adobs per a l'agricultura, i , al mateix temps, és considerat el pare de la guerra química.
Tatterhood, una mirada cap a la diferència
'Storytelling' interactiu en anglès que es porta a l'aula, basat en una faula d'origen noruec (amb música i cançons i un taller artístic final).
Premis treballs de Recerca - àmbit territorial Concret
Premis als treballs de Recerca de territoris concrets i diferents temàtiques
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.