Resultats de la cerca
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
RECICL'ART de l'Alba, escultures grupals
GEGANT RECICL'ART Creació col·lectiva d'Escultures, Andròmines i Projectes amb materials de rebuig
Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
VISITA A CORBERA D’EBRE + TRINXERA
a Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolíti
ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"El nen de Prades
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Prades. On coneixerem al Nen de Prades i viurem milers d'aventures!
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.STEAM: Art, arquitectura i geometria
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Però també tenen molt a veure amb l’art, l’arquitectura, la música i fins i tot el disseny industrial.
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.