Resultats de la cerca
COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
Espectacle amb animals salvatges de Catalunya
El Zoo del Pirineu és un espai privilegiat, on es combinen les activitats guiades a partir dels nostres animals, amb un entorn únic on viuen els voltors, el trencalòs o les àligues en estat salvatge.Taller obert al Marionetarium
Espectacle de titelles amb exposició i explicació històrica del món dels titelles i la col·lecció. Dirigit i adaptat als cicles educatius de: PRIMÀRIA, ESO, BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS.
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
La terra de les Tortugues
Activitat online de llarga durada, on a través de vídeos i material proporcionat, els alumnes aprendran tots els aspectes sobre les tortugues. Com són? Com viuen? Què mengen? Com es reprodueixen?
MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
Tallers de construcció KAPLA
Taller on es treballa concentració, equilibri, treball en grup motricitat fina i multitud d'altres aspectes depenen de l'edat dels participants
EMOCIONA'T AMB L'ART (Museu Deu)
Us heu preguntat alguna vegada per a què serveix l’art? Quina és la seva funció?
L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.