Resultats de la cerca
Taller a l'aula Residus i deixalleries
Diferents residus que generem. Ubicació correcte dels residus i el seu destí final. Llei de les 3R. Hàbit de la separació de deixalles i el reciclatge. Tractament dels residus.Les Màquines de l'Aigua
Exemples de l'enginy de la humanitat davant la necessitat de disposar d'aigua
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
La depuradora d’aigües residuals i la planta de compostatge
En aquesta activitat s’explica el procés de depuració biològica de les aigües residuals, des de la claveguera fins a l’obtenció de compost per a fertilitzar sòls amb els fangs resultants.
Opus musivum: taller de mosaics
Taller didàctic orientat a la descoberta de la tècnica musivaria, un art decoratiu molt extès en el món clàssic i present a Empúries, en el que ens inspirarem per a elaborar el nostre propi mosaic.
Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
COM SUPERAR LA POR ALS EXÀMENS 1h 15 min
Conferència pràctica i vivencial on t'enduràs eines per identificar i gestionar la teva por als exàmens. Dirigida a alumnes de Batxillerat i CCFF. 1h 15 min.
Descobrim Vilauba, una vil·la romana
A través del joc i la deducció coneixerem de primera mà un altre aspecte de la romanització a les nostres contrades: les vil·les romanes.Descobreix el Teatre d'Ombres
Activitat lúdica i formativa al voltant del teatre d’ombres. L' objectiu és que els participants descobreixin les diverses possibilitats expressives i comunicatives d'aquesta disciplina escènica.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.