Resultats de la cerca
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesEl corrent elèctric i els seus efectes
A través de l'experimentació, els nois i les noies descobriran les propietats de l'electricitat i el magnetisme
Teatre de prop
Una oportunitat per descobrir què s’amaga darrere d’un espectacle. Vine a veure una obra de teatre com mai l’has vist: al costat dels actors i a tocar de l’escenari.
Creem un refugi d'insectes al pati de l'escola!
Construeix un insectehotel per fomentar la biodiversitat al pati de l'escola. Descobreix la importància dels insectes i com ajudar-los a trobar refugi en l’entorn escolar.
TALLERS DE CONTRASTOS
- Tallers per diferenciar els valors humanistes d'aquells que imposa la publicitat - 20 minuts de durada cada taller - Dirigits a majors de 6 anys - 10/20 persones màxim
RELLOTGES I MES RELLOTGES (DIVERMATIQUES)
Al Taller de Rellotges, adreçat a alumnes d’ESO, es fa un repàs als diferents mètodes de mesura del temps des de l’antiguitat, i es du a terme la construcció de diferents rellotges de sol, entre altreCentre Històric de Cardona
Itinerari guiat interpretatiu pel centre històric de Cardona (Bé Cultural d’Interès Nacional), una vila als peus del Castell.
Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
Temps era temps
Visita dinamitzada per la Central Cornellà
El tresor de les primeres pescadores
Visita dinamitzada en clau de gènere per descobrir el tresor de les dones del barri de mar.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.