Resultats de la cerca
It's Magic!
Espectacle en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso que vol fer màgia. Activitat per als cicles infantil i inicial. Anglès nivell d'iniciació.
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Toca-toca i Carro a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Toca-toca dels conills, gall i gallina, porquets., cabretes, ovelles, cavalls, vaca, ponis... Ens ajudeu a donar el biberó a l´ovelleta? Carros de diverses mides
ESTADES ESCOLARS AL COR DEL PARC NATURAL DELS PORTS
Ens trobem al cor Parc Natural dels Ports, per gaudir uns dies plens d'emocions i aprenentatges acompanyats d'educadors ambientals/guies encarregats de dinamitzar els tallers d'educació ambiental.
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
Taller de Fotografia Astronòmica iniciació amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de la fotografia astronòmica en aquest Taller-Curs teòric i pràctic, ideal per a escoles de fotografia, escoles d’art, i escoles de disseny.
Festa de plomes i purpurina. Ampliar els imaginaris afectius i sexuals
Un taller per reflexionar sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual.
Oferta educativa del Parc Astronòmic del Montsec
Descobreix l’univers com mai no l’havies vist. El Parc Astronòmic està situat a Àger, la Noguera, i és el millor indret de Catalunya per observar el cel:.
Construïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
VISITA GUIADA PRMÀRIA
Destinada a primària.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.