Resultats de la cerca
Tallers STEAM a l'aula
Tallers vinculats a l'animació, a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
LA GIMCANA DELS ODS
En aquesta gimcana els alumnes aprendran els ODS d'una forma interactiva a partir de la recerca de solucions conjuntes. Amb cada taller hauran de resoldre l'enigma a partir de jocs interactius amb rel
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...NO EM RATLLIS!!! Prevenció dels riscos associats al consum de substàncies addictives
NO EM RATLLIS!!! és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sen
L'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.
Tastets d'enginyieria i ferrocarril
Per realitzar aquesta visita cal contactar directament amb el departament de comunicació de la UPC de Vilanova i la Geltrú, al telèfon 93 896 77 01Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
Ruta seguint el GR92
Ruta especialment pensada per finals de cicle (tot i que també molt interessant per a qualsevol curs) on proposem un recorregut costaner.
Coneguem Santa Perpètua
Ruta guiada pel municipi, en la qual es destacarà el patrimoni històric i arquitectònic, així com l’evolució urbanística de la ciutat.
El Peix Irisat
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.