Resultats de la cerca
El bosc encantat: éssers màgics
Tots i totes hem sentit històries i llegendes d’éssers màgics que viuen i cuiden dels boscos i la natura. Són molt tímids i haurem de passar un seguit de proves, perquè es puguin refiar de nosaltres.NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorGimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.ESCOLA AMABLE. PROGRAMA DE MILLORA DE LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR_ Bonificable FUNDAE. 15 h.
Curs amb les eines del Programa ESCOLA AMABLE per a claustres. Amb eines pràctiques per implicar tota la comunitat educativa i crear, entre tots, una bon clima escolar. 15h. Bonificable FUNDAE.
Taller: Fem Puppets Theater
L'art de construir teatre amb les diferents tècniques japoneses, amb la introducció de l'anglès i amb la utilització de recursos digitals, es dissenya aquest nou concepte de taller.JUGA LA PERIPÈCIA DEL RETORN A LA CAPONA: UNA RUTA ÚNICA PER ENTENDRE LA PEDRA SECA
Peripècia és una activitat gratuïta de descoberta d’indrets d’interès, constituint alhora una potent eina de transferència de coneixement i de foment del respecte i la preservació del territori.
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
ESCAPE ROOM VIOLETA- INCENDI A LA TRIANGLE SHIRT WAIST COMPANY
Activitat molt recomanada per comprendre com i perquè s'origina el feminisme.
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaEscuelas creativas. Un viaje hacia el cambio educativo (Fundación Telefónica)
Publicación que resume el Proyecto Escuelas Creativas, llevado a cabo por Fundación Telefónica y Ferran Adrià en 17 centros educativos de toda España.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.